Drag
close
EN location
search
سایلستون
( 5.0 )

سایلستون یکی دیگر از برندهای تولید کننده کوارتز می باشد. سایلستون بیشتر فعالیت خود را متمرکز کرده است بر روی حمام و آشپزخانه و در ابعاد مختلف تایل(کاشی) و اسلب اقدام به فروش می نماید.
 تولید کننده اصلی سایلستون Cosentino می باشد که در زمینه تولید و توزیع سنگ طبیعی , کوارتز و صفحات کوارتز فعال می باشد. که صفحات کوارتز و سطوح معماری آن با برند سایلستون شناسخته شده است. و مرجع اصلی آن اسپانیا می باشد. تولید سایلستون از سال ۱۹۹۰ شروع شد و سطوح کوارتز آن  به بیش از ۸۰ کشور صادر می‌شود.

 

شرکت بولوارک ارائه دهنده خدمات مرتبط با سنگ اسلب، صفحه تاپس گرانیت، سرامیک پرسلان کانترتاپی، کانتر سنگی، اسلب سنگ طبیعی، صفحه کابینت، رویه کابینت کوارتز و... می باشد.

سایلستون
view 184 like 6

سایلستون چیست و ویژگی های سایلستون کوارتز

  1. ماده اصلی تشکیل دهنده صفحات کوارتز سایلستون سیلیس میباشد(93%-96%). سیلیس جز سخت ترین و مقاوم ترین مواد طبیعی است  که درجه سختی آن 7 است (درجه سختی الماس 9 است). در واقع سنگ کوارتز سایلستون، سنگ مهندسی نامیده میشود.
     
  2.  از اینرو , ویژگی سیلیس به صفجه منتقل شده و باعث میشود سنگ کوارتز سایلستون مقاومت بالایی در برابر  سائیدگی و ضربه  داشته باشد.
     
  3. در سنگ کوارتز به علت فاقد بودن هر گونه خلل و فرج  , هیچ گونه رشد باکتری و میکروب را نخواهیم داشت بدین دلیل،صفحات کوارتز سایلستون را آنتی باکتریال می نامند.
     
  4. وزن کم و مقاومت بالای کوارتز سایلستون از دیگر مزایای این صفحات است.
     
  5. در صورت استفاده از ذرات شیشه , آئینه , سنگ های زینتی و صدف در سنگ کوارتز می توان زیبایی و جذابیت خاصی به آنها داد و به سادگی در مکان های مختلف با طراحی های خاص از سنگ کوارتز سایلستون استفاده نمود.
     
  6. سنگ کوارتز سایلستون اسپانیایی و در کارخانه کزنتینو تولید میشود.
     
  7. ابعاد کوارتز سایلستون 300*140 و 320*168 میباشد.
     
  8. ضخامت سنگ سایلستون 12 و20 میلیمتر است.
     
  9. سایلستون دارای طرح های مدرن و کلاسیک است که برای تمامی دیزاین ها مناسب میباشد.
     
  10. سنگ کوارتز به دلیل آنتی باکتریال بودن متریال بسیار مناسبی در محیط های بهداشتی نظیر بیمارستان ها،ازمایشگاه ها و کلینیک های درمانی مورد میباشد علاوه بر این سایلستون بدلیل خاصیت بودن ضد خش آن جز بهترین گزینه برای صفحه روی کابینت است.
     
  11. علاوه بر تمام این مزایا کوارتز سایلستون مقاومت بالایی در برابر حرارت را دارد و در کنار شومینه و وسایل گرمایشی بدون هیچ گونه تغییری در شکل ظاهری قابل استفاه میباشد.
     
  12. تمامی ابزار های کلاسیک برای سنگ کوارتز سایلستون نیز قابل اجرا میباشد.

بهترین خدمات مرتبط با سنگ اسلب، صفحه تاپس گرانیت، سرامیک پرسلان کانترتاپی، کانتر سنگی، اسلب سنگ طبیعی، صفحه کابینت، رویه کابینت کوارتز و...  را از شرکت بولوارک دریافت کنید.

ثبت نظر

مطلب پیشنهادی

رویه کابینت کوارتز

همه چیز راجب سنگ آکوامارین

ویژگی های جنس کابینت خانه

سنگ لعل

کانتر سنگی

دسته‌بندی‌های وبلاگ
جدیدترین‌ها وبلاگ