Drag
close
EN location
search
کانتر سنگی
( 5.0 )

کانترها در پروژه هاى مختلف کاربردهاى متفاوتى دارند . به عنوان مثال براى يک واحد مسکونى در آشپزخانه و بار کاربرد دارد و در يک ساختمان در لابى و روف گاردن مورد مصرف قرار ميگيرد، در پروژه هاى تجارى و ادارى هم که کاربردهاى متفاوت ترى دارند.در میان تمام گزینه های جنس های کانتر، سنگ به دلیل استاندارد بالایی که از نظر تداوم و ویژگی هایش دارد از همه بهتر است.

 

شرکت بولوارک ارائه دهنده خدمات مرتبط با سنگ اسلب، صفحه تاپس گرانیت، سرامیک پرسلان کانترتاپی، کانتر سنگی، اسلب سنگ طبیعی، صفحه کابینت، رویه کابینت کوارتز و... می باشد.

کانتر سنگی
view 295 like 6

کانتر یا اوپن، یکی از مهم ترین بخش های هر آشپزخانه ای است. روی این سطح است که شما غذا درست می کنید، درکنار خانواده غذا می خورید و شاید حتی پشت آن بشینید و قبض ها را پرداخت کنید و یا به کودکان خود در انجام تکالیفشان کمک کنید. در میان تمام گزینه های جنس های کانتر، سنگ به دلیل استاندارد بالایی که از نظر تداوم و ویژگی هایش دارد از همه بهتر است. هر سنگی که استخراج می شود، دارای رنگ طبیعی، رگه رگه و خال های خاص خود است که با انواع دستگاه ساب زنی؛ صاف و براق می شود. بنابراین شما هر سنگی را که انتخاب کنید؛ از گرانیت آبی آسمانی گرفته تا تراورتن رنگ بژ، گویی یک هنر اصیل، خاص و تکرار نشدنی را برگزیده اید.

 

صفحه سنگی کانتر آشپزخانه می تواند به اندازه طول عمر خانه شما و یا شاید بیشتر، بدون تاثیر گرفتن از آب یا ماهیتابه گرم، دوام آورد. فقط برای از بین بردن لکه های آب یا غذا که ممکن است روی سنگ کانتر آشپزخانه ایجاد شود؛ به کمی مراقبت نیاز دارد. اما اگر بدترین اتفاق هم بیفتد، یک سنگ لب پر شده و یا لکه به جا مانده از غذا را به راحتی می توان به حالت اول بازگرداند.

استانداردهای مربوط به سنگ

برای زیبایی و طول عمر کانترآشپزخانه از این نکات پیروی کنید.

  • کاشی کاری : اتصالات را با سیلیکون درزگیری کنید.
  • ضخامت : از قطعه سنگی با اندازه استاندارد و مناسب کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید.
  • کابینتها: رویه سنگی مستقیما با قسمت های زیرین یا تخته سه لا هم خوانی داشته باشد.
  • لبه های گرد : لبه های گرد به سادگی و ارزان قیمتی لبه های مربعی نیستند.
  • لبه ها : مساوی یا کمی جلوتر از کشوهای دراور نصب شود.

مزایای استفاده از سنگ در کانتر

اولین و مهم ترین حسن استفاده از سنگ های طبیعی زیبایی و رنگ و لعاب زیبایی است که این ماده طبیعی به فضا می بخشد. سنگ های طبیعی در صورت انتخاب و نگهداری صحیح می توانند سال های سال مانند روز اول خود باقی بمانند.

نگهداری و تعمیرات آسان

  • مقاومت در برابر رطوبت و حرارت
  • مقاومت در برابر ضربه و خش
  • تنوع در طرح و رنگ و همخوانی با انواع دکوراسیون
  • انواع پرداخت ها روی سطح سنگ قابل اجراست که موجب زیبایی دوچندان آن می شود

معایب استفاده از سنگ کانتر

  • بالاتر بودن وزن آن
  • سختی نصب
  • برخی از سنگ ها به راحتی لک می شوند

البته با مشاوره دادن درست توسط کارشناسان ما از معايب اين انتخاب دور خواهيد بود و تيم هاى اجرايى با ظرافت و دقتى خاص کانتر انتخابى را براى شما با هر شرايطى نصب خواهند کرد. شرکت بولوارک با رزومه اى خوب در توليد کانترهاى حرفه اى پروژه هاى مسکونى و تجارى و ادارى به صورت کامل هر ايده اى که در ذهن شما باشد را پياده سازى ميکند و شما ميتوانيد با آرامش کامل از آن طراحى لذت ببريد.

بهترین خدمات مرتبط با سنگ اسلب، صفحه تاپس گرانیت، سرامیک پرسلان کانترتاپی، کانتر سنگی، اسلب سنگ طبیعی، صفحه کابینت، رویه کابینت کوارتز و...  را از شرکت بولوارک دریافت کنید.

نظر بازدیدکننده
شيدا قارونىً
1402/05/21 13:28

بسيار زيباست اين سنگ من چند سال پيش با شركت بولوارك كار كردم خيلى هم راضى بودم

نظر بازدیدکننده
بولوارک
(1402/06/11 22:46)

سلام وقتتون بخیربسیارخوشحالیم که راضی بودین

ثبت نظر

مطلب پیشنهادی

سنگ رز کوارتز

سنگ بنیتوئیت

سرامیک پرسلان

کانترتاپ و نکات مهم برای انتخاب آن

اسلب سنگ طبیعی

دسته‌بندی‌های وبلاگ
جدیدترین‌ها وبلاگ