Drag
close
EN location
search
صفحه تاپس گرانیت
( 4.7 )

قطعا وارد هر آشپزخانه ی جدید و نوسازی شوید، محال است با صفحات تاپس رو به رو نشوید. چرا که این صفحات جز لاینفک کابینت‌ ها و آشپزخانه‌های امروزی محسوب می‌ شود. برای ساخت میز کار کنار سینک آشپزخانه، پیشخوان، بخش اپن، جزیره کابینت و یا حتی میز نهارخوری و روشويى همگی از صفحه تاپس استفاده می‌ شود. در واقع ضد آب بودن و عدم تغییر در برابر حرارت و مواد شیمیایی ویژگی‌ های مهمی است که تمامی صفحات تاپس باید داشته باشد. یکی از قدیمی‌ترین صفحات کابینت، صفحه تاپس گرانیتی است.

 

شرکت بولوارک ارائه دهنده خدمات مرتبط با سنگ اسلب، صفحه تاپس گرانیت، سرامیک پرسلان کانترتاپی، کانتر سنگی، اسلب سنگ طبیعی، صفحه کابینت، رویه کابینت کوارتز و... می باشد.

صفحه تاپس گرانیت
view 213 like 4

لازم است بدانید که به دلیل طبیعی بودن این صفحات و نداشتن عنصر مصنوعی در آن همچنان طرفدار دارد. از این صفحات تاپس اسلب هاى خارجى و داخلى در ایران موجود میباشد که از بازه قیمتى متوسط به بالا را به خود اختصاص میدهند که طرفداران خاص خودش را دارد. صفحاتى گرانیتى به دلیل جذب آب کمى که در سنگهاى طبیعى دارند بهترین انتخاب در طبیعى ها براى صفحات تاپس به نسبت انواع دیگر آن می باشند.

 

ویژگی‌ های صفحه تاپس گرانیتی

یکی از قدیمی‌ترین صفحات کابینت، صفحه تاپس گرانیتی است. این صفحه کابینت، دارای یک سری رگه های طلایی است و طرح شلوغی دارد. به همین جهت افرادی که به دنبال سادگی و سبک مینیمال هستند؛ به سراغ چنین صفحاتی نمی‌ روند. اما لازم است بدانید که به دلیل طبیعی بودن این صفحات و نداشتن عنصر مصنوعی در آن همچنان طرفدار دارد. این صفحه تاپس قیمت مناسبی داشته و هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد.

 

ویژگی‌ های صفحه تاپس کورین

 کورین یک نوع سنگ مصنوعی است که از اکریلیک و پلیمر های رزینی ساخته می‌ شود. این نوع صفحات کابینت، ضد باکتری، ضد رطوبت و حرارت هستند و هیچگونه این نوع منفذ و خللی ندارد ندارند.

 

ویژگی‌ های صفحه تاپس کوارتز

یکی از شیک ترین صفحات تاپس، صفحاتی است که از سنگ کوارتز ساخته شده است. البته در صفحات کابینت نسل جدید کوارتز، از پلی استر رزین جهت بالا بردن سطح مقاومت آن استفاده می‌ کنند. قابل ذکر است که صفحه کابینت تاپس کوارتز از صفحه تاپس گرانیت شیک تر است. انتخاب صفحه کابینت از جنس کوارتز می تواند یک انتخاب خاص و منحصر بفرد باشد. به ویژه اگر برای ساخت آن از شیشه و تکه های خرد شده آینه و یا سنگ‌ های قیمتی همچون آمیتیس، لاجورد و مروارید و استفاده شود.

 

ویژگی‌ های صفحه کابینت اکریلیکی

یکی از پرطرفدارترین صفحات کابینت، صفحه تاپس اکریلیکی است. این صفحات علاوه بر داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه، خش، رطوبت، حرارت و … دارای تنوع بالایی از طرح‌ ها می‌ باشند. ضمن اینکه طراحی‌ های  فوق العاده ی این صفحات، میزان محبوبیتشان را بالاتر برده، رنگ های خاص و منحصر به فرد آن و تنوع بالای رنگ های این صفحات، دست مشتری را برای انتخاب مناسب ترین رنگ باز کرده است.

 

ویژگی‌ های صفحه کابینت پلی وود

یکی دیگر از انواع صفحات کابینت، می‌ توان به صفحه تاپس پلی وود  اشاره کرد. اما این صفحات نسبت به سایر صفحات کابینت دیگر طرفدار بالایی ندارد چرا که تنوع رنگ و طرح آن پایین و به دلیلی مصنوعی بودن چوب آن با محیط زیست سازگاری ندارد اما در هر حال قیمت مناسبی داشته و نسبت به سایر صفحه کابینت ها خوش کار تر است. از آنجایی که مواد تشکیل دهنده این صفحه کابینت از چوب و ترموپلاستیک بوده از  استحکام بالایی برخوردار شده است.

 

ویژگی‌ های صفحه تاپس ام دی اف

یکی از رایج ترین و محبوب ترین نوع صفحه تاپس، صفحه کابینت ام دی اف است. متناسب و هماهنگ بودن صفحه کابینت ام دی اف با کابینت های آشپزخانه ظاهر جذاب و مدرنی را می‌ سازد. این صفحات در برابر آب، حرارت، خش و … مقاومت بالایی دارند.

 

شرکت بولوارک با دپوى متنوع اسلب هاى گرانیت ایرانى و خارجى و دسترسى خوب به بهترین منابع آن در کشور ،باعث شده که مشتریان عزیز بتوانند به راحتى طرح و رنگ متناسب با محیط آشپزخانه و سرویس هاى خود را انتخاب نمایند.

بهترین خدمات مرتبط با سنگ اسلب، صفحه تاپس گرانیت، سرامیک پرسلان کانترتاپی، کانتر سنگی، اسلب سنگ طبیعی، صفحه کابینت، رویه کابینت کوارتز و...  را از شرکت بولوارک دریافت کنید.

نظر بازدیدکننده
مهسا طيبى
1402/03/14 21:47

به نظر من بهترين صفحات تاپس گرانيت و كوارتزن

ثبت نظر

مطلب پیشنهادی

مارمونایت چیست؟

سنگ رز کوارتز

رویه کابینت کوارتز

اسلب سنگ طبیعی

انواع سنگ کانترتاپ

دسته‌بندی‌های وبلاگ
جدیدترین‌ها وبلاگ