Drag
close
EN location
search
سنگ دکتون (پرسلان)
( 5.0 )

دکتون Dekton با ترکیبی پیچیده از مواد با هدف تولید بالاترین کیفیت شیشه، پرسلان و کوارتز ساخته شده است. این تفاوت در فرایند تولید پیشرفته است که به نام "sinterization" نامیده می شود که صفحه دکتون را به یک محصول فوق العاده مقاوم تبدیل می کند.  دکتون تولید کشور اسپانیا از کارخانه Cosentino می‌باشد. سنگ دکتون به دلیل مقاومت بسیار بالا، متریال بسیار مناسبی جهت  استفاده در کف و نمای ساختمان میباشد.  علاوه بر این سنگ دکتون در برابر اسیدها و خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارد، بدین جهت استفاده از سنگ دکتون در محیط های بهداشتی و عمومی نظیر بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، روشویی و کانتر تاپ آشپزخانه بسیار مناسب است. در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت بالای ارز و محدود بودن متریال دکتون، صفحه کابینت آشپزخانه SPL جایگزین مناسبی برای صفحات دکتون است که به دلیل وجود طرح های خاص بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

 

شرکت بولوارک ارائه دهنده خدمات مرتبط با سنگ اسلب، صفحه تاپس گرانیت، سرامیک پرسلان کانترتاپی، کانتر سنگی، اسلب سنگ طبیعی، صفحه کابینت، رویه کابینت کوارتز و... می باشد.

سنگ دکتون (پرسلان)
view 150 like 4

مقاومت سنگ دکتون

دکتون تکنولوژی ذرات انجماد منحصر به فرد را به کار می گیرد که یکی از تکنولوژی های پیشرفته است که نشان دهنده یک نسخه شتاب دهنده تغییرات دگرگونی است که سنگ های طبیعی در طی چندین سال تحت فشار زیاد و فشار قرار می گیرند. بدین جهت سنگ دکتون به یک صفحه بسیار مقاوم تبدیل میشود.  دکتون دارای تعدادی از خواص است که منحصر به فرد برای کاربردهای داخلی است، اما همچنین به لطف مقاومت آن در برابر اشعه خورشید، مناسب برای سطوح در فضای باز است، و این باعث می شود که آن را متناسب با مواد متنوع باشد.

 

ابعاد بزرگ سنگ دکتون تا 320x144 سانتیمتر، امکان طراحی بیشتر همراه با گستره کاربردی در آشپزخانه، حمام، کفپوش، کاشی کاری دیوار و نما ها افزایش می یابد. تکنولوژی ذرات متشکل از روشهای  نوآورانه از صنایع پیشرفته فن آوری است. این تکامل یک جهش تکنولوژیکی و صنعتی است که قادر به تولید فرایند جدید، یک ماده انقلابی و یک محصول پیشرو مانند دکتون است. میکروسکوپ الکترونی به ما اجازه می دهد تا به طور کامل از تخلخل صفر مواد، نتیجه انسداد و فرایند فوق العاده تراکم، به سمت تولید دکتون DEKTON استفاده کنیم.

مزایای سنگ دکتون

از مزایا سنگ دکتون میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت UV بالا
  • بسیار مقاوم در برابر خراش
  • ضد لک
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش
  • مقاوم در برابر سایش
  • مقاومت در برابر یخ و ذوب شدن

 

 

 

ابعاد سنگ دکتون 320*144 سانتی متر میباشد، با توجه به اندازه و سبک دکتون (اندازه تا 320 x 144 سانتی متر)، امکان طرح های جدید در آشپزخانه، حمام، نما، دیوار یا کف پوش بالا ترافیک رشد می کند.

بهترین خدمات مرتبط با سنگ اسلب، صفحه تاپس گرانیت، سرامیک پرسلان کانترتاپی، کانتر سنگی، اسلب سنگ طبیعی، صفحه کابینت، رویه کابینت کوارتز و...  را از شرکت بولوارک دریافت کنید.

ثبت نظر

مطلب پیشنهادی

کانتر سنگی

ویژگی های جنس کابینت خانه

کانترتاپ و نکات مهم برای انتخاب آن

انتخاب کانتر سنگی

روشویی کورین و کوارتز

دسته‌بندی‌های وبلاگ
جدیدترین‌ها وبلاگ